Sunday, November 30, 2008

janji si cacat rasa!

Aku sanggup mati!,jika kau bunuh diri...!, janji dia aku ingat lagi, tiap bait kata dan cara nada diucapnya tidak akan hilang dalam kotak fikiran aku,tidak akan!,

...nyata aku telah di perbodohkan oleh janji kosong si cacat rasa, setelah sekian aku dan dia mengenal erti hati dan hidup yang serba kosong. Mencuba untuk mengisi sesempurna mungkin, mencuba hidup dalam erti kata lain,mencuba CINTA!. Dia masih belum akur akan cinta sebenarnya, tentang betapalah aku sebenarnya maha bermakna di dalam tiap pengisian pengorbanan yang telah ada,cuma. Diantaranya juga, dia telah merasa bosan dan tidak puas dengan hati sendiri yang dijilat hawa nafsu mengejar dunia dan fantasi murahan. Dia hanyut sekali lagi dengan sadis sekali. Dan aku telah bernanah luka awalnya seperti dirobek kembali dengan rasa yang paling kejam!!!. Aku seperti mahu mati, aku lari dari tiap apa yang boleh di sebut maaf. aku telah di baham oleh rasa sendiri yang hanyalah aku akui betapalah ikhlas semuanya sebelum aku belajar tentang pengertian curang yang tak mampu aku jelaskan disini. Semua yang ada telah terbang jauh dari aku genggam. Tiap janji manis si cacat rasa telah aku pijak biar, seperti yang aku mahu dia tahu itulah apa yang aku rasa setelah aku tahu si cacat rasa telah menghiris percayaku,menjerit...”aku mahu kau kembali!!!”...pergi mampus!!!!,jawabku puas,tersenyum dengan kemenangan berdarah...

291108 1145am

No comments: