Tuesday, November 10, 2009

19(dulu),19(ciplak)

dup dap dup dap,whoish gle!,aku ingat dia..tapi senyum dan segala apa yang ada pada si 19 ciplak depan aku sekarang memang seakan-akan 19 aku(dulu),aku tengok langit,cerah dan angin sedikit hembus mungkin berbisik'...hah!,kau rindu 19 kau yang dulu'. aku seluk poket keluarkan telefon,tapi aku berfikir dua kali,angin berhembus sekali lagi,sedikit kasar'...dahlah tak perlu,cukuplah dia bahagia dengan hidupnya..."aku masukkan telefon kembali dan menyambung bual dengan kawan didepan aku yang baru aku jumpa setelah 5 tahun menghilang sambil mataku sedikit mengerling ke arah 19 ciplak bersebelahan meja kami...dup dap dup dap...

1 comment:

Anonymous said...

Tok Wan:

Moon...ko ingat 19 tu jer yang ciplak..sebenarnya...aku pun..ciplak jugak..aku baru tahu..masa aku menghilang 5 tahun dulu...aku penah diculik dan bila aku sedar kembali..aku rasa 'tak der apa2' yang berlaku tapi skrg baru aku ingat balik kejadian aku diculik tu..aku telah dioperate dlm satu eksperiment...aku kini sebenarnya ciplak jugak..organ dalam badan aku telah digantikan dengan litar elektronik..aku yang kau jumpa stelah 5 tahun nie sebenarnya ciplak jugak..aku humanoid...macam kesatria baja hitam jugaklah lebih kurang...wakakak