Monday, November 2, 2009

cinta itu tidak buta...aku cuma!

...segalanya berlaku terlalu pantas,dari apa yang aku kenali hatinya sebelum ini,hinggalah aku mampu untuk menyata yang aku cinta padanya,atau mungkin sekadar ucap yang belum terbit dari hati kerna,waktu itu,ya ..waktu itu hanya emosi yang meraja dan menekan segalanya menjadi sesuatu yang perlu aku ucap.
sedang,dia waktu itu punya seorang lelaki yang telah dia kenal hampir 5 tahun,berkongsi tiap apa yang dinamakan hidup dan apa yang di sebut nafas dalam kenangan. namun,semua itu tidak beerti dan menjanjikan apa-apa..katanya,dia lemas didalam kasih sayang dan segala apa yang ada ketika mereka bersama dan semuanya hanyalah sia semata.bukan kerna apa,kerna EGO si lelaki sang kekasihnya.
dan aku datang membawa cinta,pada waktu yang tidak kena,dengan BUTA kerna si dia ini miliknya lagi,dan kini aku putuskan untuk pergi perlahan-lahan...selamat tinggal CINTA BUTA!

No comments: