Wednesday, February 16, 2011

sekarang bukan waktunya...

...ya,akan tahu sakit sekali bila kita ditenggelamkan oleh kisah lama,pedih dan ada yang suka. tidak seperti selalunya,hari-hari yang aku lewati kini berbaur kesal dan sedikit terkilan.bukan apa,kalaulah masa yang pernah ada dan berlalu itu dapat dibalik semula,pasti aku akan jadi manusia yang benar-benar bersyukur. segala yang aku simpulkan kini menjadi buak dan semakin tak tertadah, ada yang telah diputuskan dulu membenam kembali,ada yang di bina dulu runtuh perlahan lahan menjadi sisa yang kini aku kutip perlahan dan belajar!. bangun dari segala apa yang tinggal kini aku pasti bukan satu proses yang mudah,namun setelah aku keluar beredar dari vakum ini,pasti!,aku pasti akan bertemu sesuatu yang baru,aku yang pastinya akan lebih hati-hati untuk hidup di atas pentas ini. ya,hidup ini pinjaman semata,bangun dan terus saja berdoa dan usaha,dan kini bukanlah waktu yang tepat untuk menang,namun walau kalah aku tetap senyum kerna aku faham..ini dugaan kerana DIA MAHA CINTA!

No comments: