Wednesday, September 29, 2010

aku,andenn hassan,terima kasih kerna kunjung,ini tulisan aku selepas aku baru jumpa password blog ini,jadi,aku sedikit buntu,namun aku harap sangat agar kamu terus bersama dengan aku menilai,melihat,memerhati atau mungkin mengadili sesuatu untuk kita kongsi sama.
...ya.PEREMPUAN!,ya,selepas ini,aku akan menulis tentang perempuan disini,kisah gadis,bukan gadis,janda,mak orang,kekasih orang,perempuan simpan,bini orang,yang mana lebih mudah aku terangkan disini sebagai pengalaman aku yang benar-benar yang aku atau dari penceritaan sahabat lain alami.Jangan salah ya,aku bukan anti perempuan,cuma aku ingin berkongsi tidak mampu dari percakapan aku tulis dalam bahasa aku sendiri.harap-harap sampai dan yang paling penting,faham.Dan,untuk entri pertama ini juga aku mahu kamu tahu,aku bukan penulis tegar,tidak terpelajar pun,aku menulis mengikut gerak hati. kerna,bagi aku,ini lah titik punca untuk seorang seperti aku ikhlas untuk bercerita.
...di tajuk utama,aku namakan 'CINTA BUNUH DIRI',kenapa?,aku akan tulis nanti,tunggu ya,terima kasih

No comments: