Thursday, September 30, 2010

pagi yang melankolik!

kalau lah aku mampu hamburkan perasaan depan kamu,aku pasti ianya akan berselirat!,menjadi bentuk yang sama nyata aku sendiri tidak pasti. edar masa dan ketika telah menjadikan aku seperti tidak berpunca,tergantung pada titik mula yang sangat-sangat kompleks!.aku jadi sangat-sangat keliru dan tidak tahu apa yang akan terjadi selepas ini. aku sangat tidak pasti!. kalau pun,aku mampu untuk mengubah segala apa yang telah terjadi ini menjadi sesuatu yang benar-benar bermakna,namun adakah segala ianya perlu untuk aku lihat seperti sedia ini. tidak tahu!,jawapan itu yang terlegar di ruang fikir aku kini.
pagi tadi,aku dihambat oleh sebuah cerita yang sendiri aku takut untuk terlalu bicarakan.aku kaget!,penuh tidak tahu dan bersedia lagi.namun,mampukah aku lari dari semua ini,tutup mata dan pergi dengan rasa yang harus aku rela buang???,percayakah aku dengan apa yang ada kini akan menjadi sesuatu yang mana akan aku genggam sampai bila-bila???,entah,aku perlu petunjuk,dan sememangnya aku mengaku aku terlalu jahil untuk tidak sedar petunjuk itu telah di tujal-tujal keras di kepala aku!,sedar lah!!!

No comments: