Sunday, October 24, 2010

khayal dalam sedar,

ini realiti tulisan-tulisan aku sebenarnya. terlalu khayal sehingga lupa yang sebenarnya hidup perlu dimulakan dengan ruang-ruang sedar yang akan terkesan pada si pembaca seperti kamu sekarang. aku mengaku sepetang itu bersama seorang rakan duduk diskusi di sentral KL(tok wan),dia membawa faham setelah membawa tulisan seorang blogger lain di dalam dimana berbicara tentang penulis-penulis yang tidak sedar khayal dalam dunia ciptaan sendiri yang maha tidak terpijak. aku kaget,renung dan coba faham adakah aku tergolong dalam kumpulan itu?khayal kah aku?.dan jawapan yang sendirinya aku dapati adalah YA!,jadi selepas ini aku dengan kesedaran yang sangat-sangat membisik diri,hati-hati dengan diri sendiri.TULIS DALAM SEDAR DAN BERI 'SESUATU' PADA PEMBACA,seperti kamu...
terima kasih tok wan

No comments: