Thursday, October 2, 2008

...belum bunuh!,"pisau karat duka" itu telah disembunyi!

...terkesima,pada titik niat mula hitam,16 terhenti setelah sedar pisau karat duka itu telah disembunyikan oleh sesuatu yang lain,bukan 19!,tidak mungkin dia,aku pasti orang lain. bisik 16 penuh cemas,dia masih binggung,lelah dan cuba menarik nafas dalam-dalam,cuba berinjak sedar,akan ruang dan sebab semua ini berlaku,apa semua ini!,jerit 16,kuat dalam hati,tidak mungkin,siapa yang mampu menghalang aku membunuh diri,biar aku mati dengan cinta ini!,biarkan...aku tidak mahu hidup hanya untuk meragukan sebuah erti yang indah,sakit!,aku tidak mampu berpaling lagi..tidak!!!,sedang 16 meracau keras,dia dikejutkan dengan suatu suara,tidak mungkin dia datang lagi,mana mungkin dia bisa menyembunyikan pisau karat duka aku itu...kalau bukan dia,siapa???...cinta terkedu!,kaget sekali...

No comments: