Friday, August 1, 2008

CINTA BUNUH DIRI !!!

...dalam kita mengenal diri dan juga arti Tuhan didalam diri masing-masing, kita sering lupa perkara yang sebenarnya terlalu-lalu bermakna untuk kita kendong selama menilai arti hidup yang buta, disini, aku akan mengeksperesikan luka dari sifat estetikanya yang tersendiri, semua karya-karya aku, tiap rentetan yang aku tulis adalah berkisah diantara pengalaman aku sendiri, dan sahabat-sahabat yang yang pernah bertemu dengan aku,menceritakan tentang perihal CINTA yang mereka temui, yang mereka tinggalkan!, yang ada, yang sengaja untuk tidak diadakan. semua yang aku bakal rentetkan adalah realiti yang pernah terjadi. bukan drama atau ilusi semata. semua ini hanya untuk aku kongsikan bersama kalian, jawapan pada tiap persoalan kehidupan ini, sebenarnya jelas tergantung!,cuma kita tidak mahu menilai kembali apa yang pernah berlaku. disini aku akan menulis tentang perihal cinta yang pernah membunuh diri, tentang CINTABUNUHDIRI!

No comments: